torsdag 12 april 2012

tredje dagen!

Hej. Tredje dagen idag då! Det jag gjorde mest utav idag var wraps. Det var en beställning på 200 st som skulle göras. Det var även det som tog längst tid! Annars så var det rätt lungt inne på kaféet, tillochmed under lunchen vilket gjorde att jag slapp diska överhuvudtaget! För utom wrapsen som skulle göras och levereras idag så hände det inget speciellt! Dock så har jag nu lärt mig hur en som jobbar med att göra kebab känner sig, inte lätt det där jobbet heller kan jag säga!


wraps, wraps, wraps
och ytterligare WRAPS

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Kul och intressant att läsa här på din blogg. Bra att du har med foton oxå. Gör det ännu mer intressant gör att man vill hänga här på bloggen ett tag. Fortsätt så.

    Påminner om uppgiften som finns på FB.

    Ha det got så ses vi på måndag.
    / Niclas

    SvaraRadera
  3. Kul! Skulle du kunna tänka dig att ha ett jobb på Snipen? Fick du lära dig kassa-systemet? :)

    SvaraRadera